Real hypermarket fura la case

Ianuarie 7, 2011 de catre ionutg Adaunga un comentariu »

Aveam suspiciunea ca in magazinele Real se intampla ceva lucruri ciudate cu pretul produselor din momentul in care le luam de la raft, si le duceam la casa. Mai precis, s-a intamplat de cateva ori sa am impresia ca produsele s-au scumpit pe drumul Raft-Casa.

Ieri, am patit-o din nou. De data aceasta nu e o suspiciune, este chiar o certitudine. Am cumparat, printre altele, o cutie de fursecuri, care pe raft avea pretul de 5 lei, iar la casa, aceeasi cutie costa 8 lei. Asta in ciuda faptului ca pretul era afisat pe cutie.  Dovada :

Ce explicatie mi-au dat cei de la Informatii Clienti?

… Nu s-au actualizat preturile la raft …

O fi vina mea ca “preturile nu s-au actualizat” (oare se actualizau singure?) sau ca cineva nu si-a facut treaba?

Partea cea mai nasoala este ca OPC nu se deranjeaza pentru o singura sesizare (a mea). Si nici pentru un numar foarte mic de sesizari. Si … in general pentru magazinele mari, tratamentul OPC este cam preferential.

Imi pare rau ca nu am cerut celor de la Real sa-mi inregistreze o reclamatie (cu numar de inregistrare, si raspuns).  Cred ca m-ar fi distrat raspunsul lor.

8 comentarii

  1. VisUrat says:

    Ceva de genul asta am patit si eu, dar la Kaufland. Si nu o singura data.
    Degeaba faci reclamatie la real. E vorba de o diferenta de trei lei pe care ti-o pot returna fara nici o problema doar pentru a-ti inchide gura. Ei oricum fura de la multi altii care nu se prind si clar nu vor iesi in pierdere.
    Daca totusi vrei sa rezolvi ceva, cauta un ziar, o televiziune ceva si fa o stire. Atunci, cand oamenii vor vedea, poate vor fi un pic mai atenti la casa si nu vor mai fi tepuiti.

    Dar, mai e mult pana departe…

  2. ionutg says:

    Au incercat sa-mi dea cei 3 lei, tocmai pentru a-mi inchide gura.

    I-am refuzat, pentru ca nu lipsa celor 3 lei ma deranja, ci gestul lor. Si-mi dau seama ca asa procedeaza cu toti clientii.

    Asa cum ai spus si tu, nu m-astept sa se schimbe ceva prea curand. :(

  3. Bogdan says:

    Prima data cand am intalnit astfel de practica a fost la Primavera, in Mall-ul vechi din centru. Am anuntat-o pe casiera si a doua zi lucrurile erau remediate.

  4. Ionut says:

    Am anuntat de vreo 3 ori la Real. Lucrurile nu sunt remediate…

  5. casier.la.real says:

    Salut.Rugamintea mea este sa nu va mai certati cu noi casierii, pentru ca nimeni nu vrea scandal dupa 6-7 ore de cautat coduri si incasat bani.Recunosc ca asta e principala problema din hipermarketuri la ora asta-diferenta de pret de la raft la casa.Cand mi se intampla asta,chiar eu sugerez sa se faca reclamatie dar clientul crede ca glumesc.Cu o floare nu se face primavara dar cu cateva buchete,cine stie..

  6. mirela says:

    Va plangeti de casieri, mai bine va-ti interesa ce se intampla in magazinul Ploiesti unde director este un excroc nu stie absolut nimic despre marketing in schimb sta toata ziua la serviciu si spioneaza angajatii. se crede atotputernic si da toti oamenii afara pe aceia pe care el nu ii suporta .Este un masocchist .Nu-i place ca in functie sa fie o femeie si de aceea le face in asa fel incat sa plece ele sau sa le caute nod in papura sa le dea afara .Este cel mai nesanatos director pe care l-am intalnit pana acum in afara de asta cu telefonul in mana si de ascrie mesaje si mail-uri nu stie altceva.

Adauga un comentariu