cel.ro, un magazin online dubios

Ianuarie 26, 2009 de catre ionutg Adaunga un comentariu »

In luna Decembrie, spre final, a trebuit sa cumpar doua laptop-uri, unul pentru sora-mea si altul pentru verisoara-mea. De la Mosu’.

Dupa ce am analizat ofertele la momentul respectiv, m-a atras cel mai mult magazinul online CEL.ro Pentru ca nu m-a incantat niciodata comanda produselor online, am decis sa-i sun pe cei de la CEL.ro sa fac comanda, dar produsele sa le ridic personal. Am prea multe experiente neplacute privind serviciile de curierat din Romania, motiv pentru care voi incerca sa le evit cat mai mult.

Am sunat, am facut comanda pentru cele doua laptop-uri, mentionand ca doresc sa cumpar si doua genti (pentru ele) dar ca, in acel moment nu stiam ce model sa aleg, urmand sa ma decid la fata locului. Domnisoara de la telefon mi-a raspuns frumos, mi-a multumit, si m-a invitat a doua zi la sediul lor pentru a ridica comanda. Tot domnisoara de la telefon, mi-a subliniat sa vin dupa ora 10.

A doua zi dimineata, pe la 9.30, ajungand mai devreme la adresa unde-si desfasoara activitatea CEL.ro, incurajat si de faptul ca pe site-ul acestora scria ca programul de lucru incepe la ora 9, imi iau inima in dinti si … incerc sa intru. CEL.ro are birourile (si depozitul) intr-o casa (mai mare), alaturi de mai multe firme. Birourile sunt undeva la etajul 2 (sau 3), iar depozitul la subsol. Am urcat la 2 (sau 3) … bucuros ca voi scapa mai devreme. Desi din interior se auzeau voci, desi conform orarului afisat erau in timpul programului, n-am putut intra, din cauza unei usi incuiate.

Pe la 9.45 au incercat si alti clienti sa intre. N-au reusit. Ba mai mult, li s-a inchis usa in nas.

Pe la 10.10,am incercat din nou sa intru, de data aceasta cu succes. Imediat ce am intrat, am inceput sa am indoieli daca sa mai cumpar sau nu. Dezordine, mizerie, pereti murdari, mocheta nespalata de 2 ani, jalnic. Nici lumina nu prea era. Cred ca vreo 2 lumanari mai puternice ar fi luminat mai bine decat cele 3 becuri de lanterna ce le aveau ei.

Nu vroiam sa mai cumpar nimic. Instinctul imi spunea sa plec cat mai repede. Singurul lucru care m-a determinat totusi sa raman, a fost faptul ca (din cate stiam eu) garantia pt. laptop-urile ce urma sa le cumpar o asigura reprezentanta Fujitsu Siemens. Am intrebat-o de garantie pe domnisoara de la vanzari. Nu stia nimic. Ulterior mi-a dovedit ca … nu stia CHIAR NIMIC … despre ORICE. A chemat pe cineva de la Tehnic. Tipu’ mi-a confirmat ca garantia se face la reprezentanta.

Bucuros ca nu voi mai avea de-aface cu cei de la CEL.ro, o rog pe domnisoara de la vanzari sa-mi arate ce modele de genti pentru laptop au. Imi arata un stand (jalnic zic eu) cu vreo 6 genti. Doar una se potrivea pentru modelul de laptop pe care-l comandasem. Am luat o geanta si i-am spus domnisoarei ca vreau sa o adauge si pe aceea in comanda.

Dupa vreo 10 minute in care domnisoara a incercat sa-mi modifice comanda, timp in care a chemat inca vreo 2 colegi (de la tehnic) sa o ajute, in spatele meu se formase o coada de vreo 5-6 clienti. Initial m-am gandit ca e un lucru bun. Daca au clienti, inseamna ca … au si servicii de calitate. La o a doua privire, am observat ca o mare parte dintre clienti aveau produse ce urmau sa le lase “la reparat” pe garantie.

Domnisoara mi-a spus ca geanta pe care am ales-o eu din stand-ul respectiv nu exista in baza de date a CEL.ro. Mi-am cerut scuze, spunandu-i ca am adus-o eu de acasa, si rugand-o sa mi-o dea inapoi. N-a vrut. In felul asta … “rezolvam” si eu o geanta MOKA.

Am vrut sa cumpar si un mouse wireless pentru laptop-ul lu’ sora-mea. Domnisoara (foarte adormita) mi-a aratat un alt stand (de fapt … erau doar doua in toata incaperea : cel cu genti, si cel cu “mousi”), cu vreo 10 modele de mousi. Varza. Unul singur fara fir. Pun mana pe el, vad pretul, ma sperii, observ ca ambalajul era deja desfacut, si decid sa nu-l iau. Bine am facut, pentru ca altii au patit-o !

19 comentarii

  1. GusaCosmin says:

    foarte buna initiativa de a scrie despre ce te multumeste, asa poti ajuta la decizia mai multor persoane de a face achizitii online. Eu am comandat de pe cel.ro si mi-a venit altceva deci nu recomand , iar acum astept telefon de la cei de la reclamatii…sunt curios cand vor sunasi daca se rezolva cumva.

  2. eu am luat teapa de la cel.ro says:

    In data de 18.12.2010 am primit prin curier podusele comandate anterior pe site-ul http://www.cel.ro al firmei „corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010”,, printre care si un laptop ASUS cu pretul de 2644 lei. Din pacate decizia de a cumpara online mi-a adus numai neplaceri. Laptopul primit avea carcasa displayului sparta (o bucata mica din ea chiar a cazut cand am desfacut coletul) si, asa cum e normal, intr-o tara normala, am luat legatura cu firma „Corsar Online srl” in incercarea de a rezolva pe cale amiabila. Le-am scris in ziua primirii coletului dar acestia nu au facut decat sa ma duca cu vorba, la un moment dat, persoana care a preluat mesajul meu şi se „ocupa” de problema mea, făcând referire la firma producătore, a indicat o altă firmă, fapt ce demonstrează că nici măcar nu a încercat să vadă despre ce e vorba, doar răspundea la mesaje cum credea de cuviinţă, poate clientul se plictiseşte şi o lasă în pace.. O sa atasez corespondenta cu firma si fotografiile cu laptopul. Din fotografii o sa observati ca ambalajul interior, respectiv cofrajul dar si husa, prezintă o deteriorare mecanica, ca si cum ar fi fost strânsă cu ceva, evident nu cu mana ca nu se rupe astfel un laptop daca e strâns cu mana. Defecţiunea este o rupere mecanica si nu este urmarea unei loviri (scăpare sau izbire de un alt corp sau podea), cel mai probabil a fost deteriorat la ambalare de către producător. Este datoria lor să verifice produsele pe care le vând, practic dacă primeşti coletul desigilat e vina ta că nu ai observat, iar dacă e sigilat e tot vina ta că producătorul a pus altceva acolo.
    Vazand ca nu se poate rezolva amiabil am facut o sesizare la OPC (prin e-mail la reclamatii.bucuresti@opc.ro; reclamatii.iasi@opc.ro), sperand ca astfel o sa se rezolve si o sa primesc laptopul pentru care am platit, un laptop INTREG. Raspunsul acestora m-a uimit, nu au facut decat sa ia o declaratie de la reprezentantul firmei din care a tras concluzia ca produsul a fost livrat in ambalajul original, sigilat (pana aici e adevarat) si ca e vina mea ca nu am verificat si continutul cutiei. Ambalajul exterior era intact (am verificat) asa ca nu mi-am imaginat ca in cutie nu este ceea ce platesc. Curierul nu raspunde de continut, atata timp cat ambalajul este intact, aceasta este obligatia firmei care vinde. Cel mai probabil si ei au primit asa marfa, dar asta nu-i absolva de vina, legislatia in vigoare prevede clar: clientul se adreseaza firmei de la care a cumparat, urmand ca aceasta din urma sa-si recupereze dauna de la furnizori(producatori, importatori), deci e vina lor ca nu verifica si nu-si asuma raspunderea pentru ceea ce livrează, important e sa iasa banul.
    Concluzia inspectorului platit din bani publici este ca nu s-a putut dovedi ca produsul a fost livrat deteriorat, asta desi nu a vazut laptopul, si probabil nici la fotografiile trimise pe e-mail nu s-a uitat, raspunsul lor s-a bazat pe declaratia celor de la firma.
    Nu e normal ca intr-o tara cu pretentii europene oamenii sa fie inselati pe fata, iar institutiile statului sa „rezolve” problemele cetateanului cat mai comvenabil, fara sa cerceteze, ca nu cumva sa supere pe cineva, sa aiba de completat prea multe hartii sau sa iasa pe teren.
    Ar fi bine ca acesta sa fie un caz izolat, dar, din pacate nu e asa.
    http://www.youtube.com/watch?v=Y1Ni7HqVE5I
    http://picasaweb.google.com/106095346639831673180/Foto1#
    http://picasaweb.google.com/106095346639831673180/FotoPac2#

  3. dragos says:

    Acum vreo 3 saptamani am luat un videoproiector de la CEL.
    Nu am fost multmit de produs, si asa cum scrie pe situl lor, i-am sunat si le-am spus ca nu il mai vreau, si ca as dori sa dau o diferenta de bani ca sa iau unul mai bun.
    Am primit un email in care imi raspund ca ei nu schimba proiectoare din cauza ca lampa proiectorului se consuma (la proiectoru asta lampa se consuma intre 5000-6000 de ore de functionare), desi pe site spuneau ca poti returna orice produs, desi legea comertului online spune ca poti returna orice produs in 10 zile de la primire.
    Ii sun, ii citesc la tanti de la telefon ce scrie pe situ lor, si dupa ce m-am rastit un pic si le-am zis ca nu mai vreau sa iau nimic de la ei si sa-mi dea banii inapoi accepta , minunat. O singura problema , BANII NU II PRIMESTI PE LOC, ci au termen de o luna de zile sa tii dea inapoi.

    Deci, au incercat sa ma pacaleasca si sa nu primeasca produsul inapoi, desi sunt obligati prin lege, si mai ales banii inca nu i-am primit, si am o mica teama ca nu ii voi primi chiar asa usor.

    Inca ceva, curierul nu a acceptat sa deschida pachetul, daca sa zicem ca dobitocu il scapa un pic pe jos pe drumu pana la mine, nu mai puteam returna nimic.

    O firma minunata atata timp cat le dai bani, dar daca ai vreo problema iti dau un sut in fund.

  4. Valentin says:

    Am cumparat pentru fiul meu un joc pentru PSP si cind a vrut sa il joace apare un mesaj ca sa introduca un memory card cu minim 128 de kb.
    PSP este cumparat original de la Emag cu ultima varianta de soft pe el 6.60 si un card de 4 g iar celalante 6 jocurii le joaca fara probleme.
    Am incercat sa pornesc jocul si fara card deoarece PSP are din standard o memorie interna de 32 Mb si tot de geaba.
    Am trimis jocul la service si dupa circa o spatamana au zis ca merge ok si sa trimit PSP la service.
    Practic mi-au furat 140 ron pe un produs care nu merge si nici nu vor sa returneze banii sau sa imi dea alt joc ca cica la software nu dau garantie.
    Ma intreb daca cumparam un windows (care are un pret mult mai mare) de la ei si avea o problema ramii cu banii dati.

  5. Zaharia Bogdan says:

    Am cumparat acum o saptamna un Samsung S3350 de la ei si dupa o saptamana am vrut sa-l retrunez deoarece nu am fost multumit de el. Mi-au dat acceptul pentru returnare, am mers de la Buzau personal la Bucuresti ca sa-l reutrnez si sa-mi iau alt model, tot de la ei. Cand am ajuns bineinteles ca a inceput maimutoiul de la service sa caute motive sa nu mi-l returneze. A gasit o julitura doarte fina pe capacul spate care se vedea cu lupa de care s-a legat si nu a vrut sa mi-l returneze sub nicio forma. Deci chestia cu poti returna produsul dupa 15 zile daca nnu-ti convine este praf in ochi!

    Tin sa precizez ca am returnat produse si la emag dar nu am avut nici cea mai mica prob cu ei.

    In situatia aceasta o sa le fac reclamatie la OPC, alta solutie nu am!

  6. Ghionea says:

    Am cumparat si eu un laptop HP de la CEL.ro si cand am ajuns acasa am constatat ca produsul nu era nou . Mai fusese folosit si resigilat in mod grosolan . Conform reglementarilor in viguare i-am facut retur . Am ajuns la firma respectiva pe la ora 10:40 si cand am vrut sa intru la cei de la sevice m-am lovit de un refuz de genul “programul este afisat pe usa si incepe la ora 11:00.” Am asteptat si am intrat la ora 11:00 si a trebuit cam jumatate de ora sa-l conving pe cel de la service ca am fost pacalit. Dupa ce a vizualizat si el produsul si a vazut ca nu-s un sarlatan a acceptat sa-mi inlocuiasca produsul cu unul nou. Dar am cerut ca pe acesta sa-l ridic personal si sa fie sigilat cu sigiliile de la producator. Verificarea integritatii sa se faca in prezenta mea . Acest lucru il recomand si celorlalti clienti daca mai cumpara de la CEL . Recomandat ar fi sa-i evitati chiar daca au preturi mai mici ca alte magazine online . Uitativa si la certificatul de garantie care e de numai 1 an .La alte magazine online este de 2 ani cu posibilitate de prelungire .

  7. stefan says:

    eu am cumparat un hdd wd 1tb de pe acelasi site cel.ro si am constatat cu stupoare ca este defect,astept pana luni cand vor redeschide programul si voi incerca sa-l returnez, oricum va sfatuiesc pe toti sa nu mai cumparati nimic de la ei de pe site ptr ca dupa cum observati sunt sarlatani. si daca imi schimba produsul si daca nu eu reclamatie la OPC tot le fac.

  8. Mihai says:

    Prima mea comanda (1400ron) catre comenzi@cel.ro nu s-a realizat din fericire, dat fiind reactia somnorosilor de acolo: au reusit sa ma sune dupa 59 de ore dupa ce am trimis mailul cu produsele dorite, avand si promisiunea ferma al unui operator de la ei ca voi fi sunat. Am vorbit la final cu o domnisoara, reusind sa clarific faptul ca transportul gratuit in toata tara la comenzi peste 1000 ron este gratuit doar in unele localitati listate de Fan Curier – aviz amatorilor! Oricum eram hotarat sa renunt la ei deja. Daca unele preturi sunt atractive si muscati momeala, veti gasi lipsa de profesionalism si neseriozitate la cel.ro. Nu recomand.

  9. lalala says:

    si care va fi temeiul tau la reclamatia de la opc ? ca vand produse defecte ? ai mai cumpara hard-uri daca ar trece toate pe la verificat ? nu…atunci taci din gura ca esti prost ca noaptea…nu e vina niciunei firme ca primeste si mai departe vinde produse stricate, atata timp cat ele sunt sigilate de producator/ furnizor…eu cred ca iti vor schimba hard-ul, deoarece nu e nici vina ta nici a lor ca hard ul respectiv nu merge…si ei la randul lor vor storna hard ul la furnizor si vor primi altul in schimb….iar la problema cu telefonul, cum vrei domle sa iti schimbe orice firma un produs, daca tu ai dat cu el pe jos si te ai jucat cu cutitul pe el ? esti iresponsabil si prost, si prostia se plateste peste tot…daca aduceai telefonul in stare excelenta, nezgariat , asa cum l ai primit, ti se schimba fara niciun dubiu…dar ce sa faca cel.ro cu telefonul tau zgariat ? ei pierd bani pe zgarietura aia, pe care ai facut o tu si nu ei, deci de ce sa piarda ei bani pe zgarietura ta ? pierzi tu , daca nu stii sa ai grija de lucrurile pe care pana la urma tu le ai platit, si nu altcineva.
    Iar in problema cu banii primiti inapoi, daca returnezi un produs, este alta si tine de regulile si legea din romania.Asa spune legea, daca vrei banii inapoi ii primesti in maximum 30 de zile de la data returnarii produsului. Asa spune legea, asa se procedeaza…platile astea se fac si ele 1 data de 2 ori pe luna, voi chiar credeti ca e cineva de la o firma dispus sa meaga in fiecare zi la banca sa mai returneze o factura?? nu, astea se fac mai multe odata , intr o zi…

  10. MG says:

    Cel.ro este cel mai de ra..t magazin online din Romania. Iar Qnet International (service autorizat HP) nu am cuvinte la adresa lor, sunt monumentul nesimtirii si incapabili si incompetentei la capitolul service.

    Daca dorit sa folositi produsele care intentionati sa le cumparati, si sa va bucurati de ele va sugerez si va recomand la modul cel mai serios sa NU CUMPARATI de la CEL.ro, si NU cumparati produse HP, deoarece veti ajunge pe mana celor de la Qnet International (service autorizat HP).

    Marfa pe care o vinde CEL.ro este cea mai proasta marfa pe care o puteti cumpara de undeva (un fapt ce este enumerat de numarul mare de plangeri la adresa produselor lor). Din cate vad si valoarea produselor HP este in continua scadere.

    In cazul meu:

    Comand un laptop Hp, cu rugamintea de a livra sambata. Am fost asigurat ca totul este in ordine si ca va ajunge la mine sambata. Din pacate nu a fost asa….din momentul in care am fost asigurat ca va ajunge sambata si momentul trimiteri catre curier so fi intamplat ceva, deoarece sambata….stupoare dupa un telefon de verificare la curier coletul nu a venit cu mentiunea de livreare sambata, si a trebuit sa ma duc sa il ridic eu.

    Aceasta a fost prima intamplare negativa. o intamplare ce se mai intalneste si la alte magazine online.

    Ce urmeaza, are sa va lamureasca complet de valoarea produselor comercializate de acest magazin, cat si de modul cum trateaza clientii.

    Datorita faptului ca continuarea este o insiruire de intamplari negative, am sa scriu in mai multe posturi ce a urmat.

  11. fraieru says:

    in data de 28 11 2012 am cumparat de la Cel.ro un 3o LG care dupa 3 saptamani s-a defectat
    nu are garantie LG Romania
    la mailurile trimise la sevice@cel.ro nu raspunde nimeni
    in 4 ianuarie ma duc pe iei la Bucuresti

  12. FELICIA PADURE says:

    Am fost si eu unul , cred din multi pacaliti de cel.ro
    am cumparat o placa de baza si memorii.
    dupa ce am pus comanda online dupa cca 20 min am fost sunata ca mi se va livra comanda in max2 zile
    In momentul cind placa a fost instalata pus procesorul luat de la Altex,( asta da firma serioasa), inginerul de sistem care se ocupa de pc meu, si care tin sa precizez ca este un bun specialist, sesiseaza ca un slot de memorii nu functioneaza.
    Normal tin sa returnez placa de baza,
    Dupa 4 zile in care nu reusesc sa primesc nr de retur, obligatoriu dupa cerintele celor de la cel.ro, trimit placa.Dupa alte 6 zile in care atat telefonic cat si prin mail incerc sa aflu modul in care voi primi o placa functionala, primesc un mail de la compartimentul service (!!!!!) in care imi spune ca placa nu mai are garantie, deoArece am indoit pini la CPU.Le-am cerut sa verifice daca palca functioneaza cu ambele sloturi de memorii, au refuzat , am ajuns la concluzia bineinteles cu colegul meu ca ori au cauata o solutie fortata pt a se disculpa si pt a nu onora angajamentele pe care fraierii ( ca mine, bineinteles) le citesc pe site
    Nici acum dupa cca 3 saptamini nu am primit nici o placa, dar oricum voi sesiza la OPC, eu pe acel certificat de garantie nu am nici o serie de identificare, deci pot sa-mi trimita inapoi ce vor, dar…. astept poate in 2013 voi descoperi(oare?) ca traiesc intr-o tara europeana, si oricum mai sunt si al organisme care pot verifica activitatea firmelor

  13. Bogdan says:

    Din pacate am ajuns sa citesc prea tarziu acest topic asa ca acum nu-mi ramane decat sa va impartasesc si voua experianta mea negativa cu teparii de la CEL.RO.Am comandat de la ei de vreo doua saptamani, un televizor led LG,ajunge comanda verific vizual ambalajul,totul ok asa ca platesc.Deschid produsul totul in regula dar cand bag televizorul in priza si-l pornesc tot ecranul spart dintr-un colt dar fara sa se vada nimic pe ecran cat nu a fost pornit,nici un semn de lovire pe rama,nimic.Solict sa returnez produsul si imi spun sa-i fac poze si sa le trimit.Zis si facut fac poze din toate unghiurile si le trimit,dupa ceva vreme imi spun sa le trimit televizorul inapoi,il trimit si ma anunta ca l-au primit si ca este intradevar spart ecranul si ca-l vor trimite in service sa-l evalueze aia.Din nou trece ceva vreme si ma anunta intr-un tarziu ca nu este defect de fabricatie si ca ma costa 1070 ron,televizorul costand 1100 ron.Vreau sa mentionez clar,pe televizor nu se vedea nici o urma de impact nicaieri,pe ecran nici o urma de fisura doar cand porneai televizorul se vedea ca este spart,spartura pornind de sub rama televizorului care dupa cum am tot spus nu avea nici o urma..Acum nu-mi ramane decat sa ma adresez protectiei consumatorului si sa astept(probabil cam un an)pana sa primesc banii inapoi.In concluzie fugiti cat vedeti cu ochii cand auziti de TEPARII de la CEL.RO

  14. dani says:

    sa mergem toti pe ei

  15. Iulian Sauleac says:

    Execrabil – de evitat in orice conditie

    Povestea e lunga…ma voi rezuma la esential …
    Acum 4 luni am achizitionat de la CEL.ro un telefon Samsung S7 EDGE fiindca la momentul respectiv erau singurii care aveau modelul pe argintiu, undeva la 800+ euro (care a aparut ceva mai tarziu la noi pe piata). Totodata am achizitionat si o husa Samsung clear view pentru modelul argintiu, undeva la 50+ euro.
    Dupa scurt timp am observat ca husa, a carui rol foarte clar este sa protejeze telefonul, a zgariat display-ul, o line clara, bine determinata, pe toata lungimea marginii din stanga a telefonului, exact unde husa model flip are imbinarea dintre plastic si materialul ce face posibila batarea.
    Primul pas a fost sa sun la Samsung Romania. Un operator de la departamentul telefoane imi confirma ca “nu este un caz izolat” si ca pot trimite telefonul intr-un service agreat de Samsung Romania pentru a remedia inconvenientul prin inlocuirea telefonului sau a display-ului.
    Primesc datele service-ului de la operator : ESD-ROM si pentru sectorul 3 sunt indrumat catre locatia de pe B-dul Decebal. Imi fac timp si fug de la birou, ajung la ESD-ROM. Predau telefonul si, dupa o scurta inspectare a telefonului, sunt intrebat daca doresc sa imi schimbe telefonul sau accept doar schimbarea display-ului. Am optat pentru schimbarea display-ului deoarece transferasem deja o multitudine de informatii in telefon. Problema apare insa la verificarea IMEI-ului : telefonul nu este destinat pietei europene si nu prezinta garantie asigurata de Samsung Romania. Cer o confirmare a acestui fapt de la ESD-ROM si primesc, stampilata si semnata. Primesc si telefonul inapoi si sunt indrumat catre dealer : CEL.ro. Nu exista telefon de contact pe site deci scriu un mail catre departamentul service cu toata povestea. Primesc un reply sec : “In cazul produsului dumneavoastra, service-ul este Service-Return: service-return.com /curier-solicitare”.
    Ma conformez si accesez link-ul. Descriu problema. Ziua urmatoare (06.09.2016) vine curierul si ridica coletul. In colet am introdus telefonul, husa, factura de achizitie si garantia telefonului, factura de achizitie si garantia husei precum si foaia de la ESD-ROM. Sunt informat de curier ca SERVICE-RETURN este in Baia Mare si ca acolo va ajunge telefonul. Foarte ciudat ca service-ul cu care colaboreza CEL.ro (Bucuresti) sa fie Service-Return (Baia Mare) la 600 de km. Primesc pe mail dupa 2 zile un cod de service si apoi, timp de 7 zile, status identic ca la primire. Spre deosebire de CEL.ro, Service-Return poate fi contactat si telefonic la un tarif de 1,5 euro + tva / minut. Raman la varianta mail (support @service-return.com) si conversez cu o persoana numita Andrada Les ce raspundea la mail-uri sub titulatura de Costumer Care. Persoana respectiva avea o singura calitate : capacitate extraordinara de copy-paste. Noaptea mintii…
    Vizibil deranjati de mail-urile mele repetate cu solicitarea unui status al telefonului (trecusera 7 zile de la receptionare), primesc un raspuns sec : “Va informam ca garantia nu acopera defectele estetice cauzate de utilizator in urma manipularii necorespunzatoare. Display deteriorat in urma folosirii necorespunzatoare a husei clear view. Utilizarea husei clear view necesita curatare periodica de impuritati si praf, in caz contrar exista riscul ca display-ul terminalului sa fie deteriorat.”. Revin cu mail si pun intrebarea logica : “Cum poate fi folosita o husa necorespunzator si cum poate praful sa se focuseze astfel incat sa zgarie perfect o linie si numai acolo unde se produce contactul intre husa si telefon?” Just, raspunsul de la support (Andrada Les) vine imperturbabil cu un copy-paste al aceluiasi status de service.
    Fortat de situatie, revin la CEL.ro si acestia imi propun, ca un serviciu acordat “avand in vedere ca telefonul este achizitionat de mai putin de 6 luni” sa faca o contra expertiza. Astept sa vina telefonul de la Baia Mare si il trimit la CEL.ro. Coletul identic pregatit : telefonul, husa, factura de achizitie si garantia telefonului, factura de achizitie si garantia husei precum si foaia de la ESD-ROM. Primesc raspuns dupa alte 5 zile : “”Produsul nu este destinat pentru utilizare in U.E. si nu se repara in garantie la ESD. Necesita inlocuirea display-ului si a kit-ului de montaj – Cost: 1162.1 lei”
    Daca doriti repararea acestuia constra cost va rugam sa ne comunicati cat mai curand.”
    Revin ccu reply si le re-aduc aminte ca au in colet si in mail atasata foaia de la ESD-ROM care afirma acest aspect : ca telefonul nu este destinat utilizari in U.E. si de aceea nu beneficiaza de garantie europeana de la Samsung Romania.
    Trecusera 22 de zile de cand predasem telefonul pentru a remedia problema si ajunsesem de unde am plecat.
    Revin cu telefon la Samsung Romania. Operatorul imi confirma ca “daca telefonul ar fi avut garantie europeana interventia s-ar fi facut in cadrul garantiei, interventia constand in schimbarea telefonului sau a display-ului”. Sun si la ESD-ROM si le povestesc situatia. Operatorul imi solicita sa trimit mail cu situatia, actele si pozele telefonului. In mail solicit si informatia “in cazul in care terminalul ar fi beneficiat de garantia europeana, se putea oferi reparatia in cadrul garantiei ?
    este adevarat ca Samsung Romania a constatat ca acest tip de problema (cand husa zgarie aparatul) nu este unicat iar situatiile au fost rezolvate in cadrul garantiei (de tip european) prin inlocuirea display-ului sau chiar a terminalului?”. Reply-ul este afirmativ. DA, daca avea garantie europeana, Romania fiind in Europa, telefonul meu ar fi fost reparat si nu ar fi trecut 1 luna sa se intample acest lucru.
    Revin cu mail la CEL.ro la persoana cu care discutasem problema (cristina.cumpanasu @cel.ro) si ii confirm cele spuse de Samsung Romania si de ESD-ROM chiar service-ul ales de ei sa faca contraexpertiza. Raspunsul a fost : “Asa cum deja v-am mentionat, produsul beneficiaza de garantie conform legii 449/2003 prin vanzator. Fiecare furnizor asigura garantia produselor vandute insa defectul reclamat nu tine de garantie. Chiar daca produsul ar fi destinat pietii UE schimbarea display-ului nu s-ar face pe garantie, defectul nefiind unul ce tine de functionalitatea produsului.”
    Decis sa strang toate aceste date la dosar si sa incerc sa rezolv pe cale juridica problema, solicit telefonul. Primesc reply dupa o zi ca este inca in service. Revin si informez ca trimit pe cineva de la birou sa ridice telefonul (pentru a face poze la primirea din service si evitarea unei terze parti in transport). Primesc raspuns ca voi fi informat cand sa trimit delegatul pentru a ridicat telefonul insa in week-end primesc SMS de la FAN COURIER ca au un colet pentru mine de la CEL.ro.
    Logic, am primit telefonul azi 03.10.2016, fara nici o reparatie.
    Surpriza insa, din colet lipseste husa.
    Scriu mail si solicit husa, nu pot sa formulez plangerea in instanta fara obiectele ce fac cauza plangerii.
    Primesc reply dublu : de la service (cei ce au trimis coletul) ca husa este inca la ESD-ROM care nu a inapoiat si husa odata cu telefonul respectiv de la Cristina Cumpanasu : “Verific si revin.”
    Scuze pentru vastitatea review-ului insa concluziile pot fi trase mai usor din informatii mai detaliate.
    Apelati la oricare alt distribuitor on-line si nu va lasati pacaliti de preturile mai mici pe care le afiseaza CEL.ro … costurile mai mici sunt in urma refuzarii garantiei, produselor achizitionate la bani putini din state non-europene si platiti aceste diferente cu timpul si nervii vostri.
    Voi actiona in justitie CEL.ro nu pentru o zgarietura pe telefon ci pentru comportamentul execrabil si lipsa de interese de care au dat dovada atat CEL.ro cat si acest SERVICE-RETURN de care nu stie nimeni.

  16. andronache nicolae says:

    Buna ziua,
    Am comandat pe site un cuptor electric Samus 45l cu afisaj care nu a sosit nici acum la adresa.
    Am fost contactat de catre un angajat al firmei si anume Monica Nicolae care mi-a confirmat ca marfa trebuia sa soseasca pe curier ieri la adresa Cpt Alexandru Serbanescu 58 A,nr comanda 1333637,pe numele Andronache Nicolae.Tin sa va atrag atentia ca nici la ora actuala nu am primit aceasta marfa cu toate ca a fost preplatita,iar ca dovada nici nu am mai fost contactat de nimeni ,macar pentru statusul comenzii,asta fiind o dovada de neseriozitate din partea firmei cat si a angajatilor dumneavoastra.Va multumesc

Adauga un comentariu