Discutie la un service

Ianuarie 14, 2009 de catre ionutg Adaunga un comentariu »

De dimineata am fost cu masina la service. La un service autorizat de marca aceea … cu un oval albastru si vreo patru litere in interior.

Am facut revizia la masina, si am anuntat o problema care (sper eu) se va rezolva pe garantie. In timp ce definitivam actele cu cei de la Garantii, aud urmatoarea discutie telefonica dintre un nene de la garantii, si directorul service-ului :

Garantii : Trebuie sa dam comanda de piesa X, Y si Z

Director : Auoleo, atatea?

Garantii : Pai din cauza la piesa X, au fost afectate si piesele Y si Z.

Director : Pai nu pot fi reparate ? Trebuie neaparat schimbate ?

Garantii : Piesa Y ar merge sudata un pic, dar daca se uita cineva, o sa observe.

Director : Lasa mah, reparati-o p’aia … ca nu ne aproba astia de la *** (marca aceea cu ovalul albastru) toate piesele astea. Au zis sa facem economie.

Asta inseamna criza financiara. Facem economie la piese, facem economie la mana de lucru, facem economie la orice. Intr-un cuvant, facem rabat la calitate (zic eu). Nu neaparat ca inainte ar fi fost caliteatea cea mai buna, dar… mi-e teama de “economiile” ce vor urma.

P.S.: Nu inteleg de ce e nevoie sa discute prin telefon, doua persoane situate in 2 birouri diferite, la o distanta de mai putin 5 metri distanta. Asa am reusit sa aud discutia complet. Directorul vorbea cam tare, de se auzea de pe hol.

Adauga un comentariu