UPC si nevoia de clienti

Aprilie 28, 2010 de catre ionutg Adaunga un comentariu »

Ma gandesc ca acum,pe vreme de criza financiara, orice firma ce doreste sa fie afectata cat mai putin, ar trebui sa se gandeasca cum sa-si mareasca incasarile si sa maximizeze profitul.

Se pare ca nu toate.

Am fost zilele trecute la UPC, cu gandul de a micsora un abonament de internet. Practic l-as putea anula complet, deoarece il folosesc foarte rar. Nu-l inchid. Vreau doar sa trec de la abonamentul maxim, la cel minim.

I-am spus doamnei de la ghiseu ca vreau sa-mi schimb abonamentul de internet. Aceasta mi-a spus ca se poate doar daca imi reinoiesc contractul cu ei pentru inca un an de zile. Pentru ca nu cunosc in acest moment care va fi in viitor destinatia imobilului unde este activ abonamentul pe care doresc sa-l schimb, si pentru ca nu-s hotarat sa folosesc serviciile UPC inca un an de zile la acea adresa (astept RDS), nu vreau sa reinoiesc contractul pentru inca un an de zile.

In cazul intreruperii unui contract inainte de termen, UPC percepe o taxa de 200ron PENTRU FIECARE SERVICIU INTRERUPT. Daca vrei sa renunti doar la TV, nu poti. Trebuie sa renunti la toate cele 3 servicii. Adica, TV=200ron, Telefon=200ron, Internet=200ron, in total 600ron.

I-am spus doamnei de la ghiseu ca nu doresc reinoire, si mai mult, am solicitat oprirea completa a serviciilor, si rezilierea contractului.

6 comentarii

  1. Bogdan says:

    Te muti de la locatia din Vest?

  2. ionutg says:

    Aproape sigur. :)

  3. SilviuP says:

    Platesti 600 de ron sa renunti la ele sau a trecut termenul obligatoriu?

  4. ionutg says:

    A trecut termenul obligatoriu.
    Si … nici nu vreau un termen nou :)

  5. Haotik says:

    Sper ca nu crezi ca RDS au servicii mai bune.

  6. ionutg says:

    Cei de la RDS au servicii mai multe, si mai … ieftine. Nu neaparat mai bune, dar … tentante

Adauga un comentariu